Reklamační podmínky

Tyto obchodní podmínky (dále jen „obchodní podmínky“) upravují v souladu s ustanovením § 1751 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník vzájemná práva a povinnosti smluvních stran vzniklé v souvislosti nebo na základě kupní smlouvy (dále jen „kupní smlouva“) uzavírané mezi prodávajícím a jinou fyzickou osobou (dále jen „kupující“ nebo také „zákazník“) prostřednictvím internetového obchodu, který je provozován společností HSPORT, s.r.o. na webové stránce umístěné na internetové adrese www.in-sport.cz Obchodní podmínky se nevztahují na případy, kdy osoba, která má v úmyslu nakoupit zboží od prodávajícího, je právnickou osobou či osobou, jež jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání.Ustanovení odchylná od obchodních podmínek je možné sjednat v kupní smlouvě. Odchylná ujednání v kupní smlouvě mají přednost před ustanoveními obchodních podmínek.

Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy. Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v českém jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v českém jazyce.

Znění obchodních podmínek může prodávající měnit či doplňovat. Tímto ustanovením nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění obchodních podmínek.

Veškerá prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní obchodu je informativního charakteru a prodávající není povinen uzavřít kupní smlouvu ohledně tohoto zboží. Ustanovení § 1732 odst. 2 občanského zákoníku se nepoužije.

1. Objednávka a ochrana osobních údajů

Při objednávce budou požadovány Vaše platné identifikační údaje (jméno, příjmení, adresa, telefon, email). Tyto údaje jsou nezbytné pro vystavení daňového dokladu a doručení zboží. Prodávající nenese odpovědnost za problémy vzniklé uvedením nesprávných či neúplných údajů, zvláště pak při neuvedení telefonického kontaktu.

Společnost HSPORT s.r.o., provozovatel internetového obchodu www.in-sport.cz, je registrovaným správcem osobních údajů (číslo registrace u ÚOOÚ je 00065897) a garantuje bezpečnost Vámi poskytnutých dat. Tento internetový obchod je členem Asociace pro elektronickou komerci (APEK). Tím se zavazuje k dodržování všech pravidel, které APEK stanovuje. Společnost prohlašuje, že informace o zákaznících (kupujících) jsou uchovávány v souladu s platnými zákony České republiky, zejména se zákonem o ochraně osobních údajů č. 101/2000 Sb. ve znění pozdějších dodatků a předpisů. Kupující uzavřením smlouvy souhlasí se zpracováním a shromažďováním svých osobních údajů v databázi prodávajícího po úspěšném splnění smlouvy a to až do doby jeho písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním. Kupující uzavřením smlouvy dále souhlasí s automatickým doplňováním osobních údajů kupujícího v košíku a to po zadání telefonního čísla či emailu kupujícího. Kupující souhlasí se zasíláním obchodních nabídek. Kupující má právo přístupu ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv k těmto údajům. Osobní údaje zákazníků jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje zákazníků prodávající nepředává žádné další osobě. Výjimku představují externí dopravci, kterým jsou osobní údaje zákazníků předávány v minimálním rozsahu, který je nutný pro doručení zboží. Zákazník může písemně zažádat o odstranění údajů z databáze společnosti (prodávajícího). Zboží zakoupené prostřednictvím eshopu www.in-sport.cz, nebo prodejny Hsport nesmí být dále přeprodáváno bez písemného souhlasu HSPORT s.r.o.


3. Zrušení objednávky

Po vytvoření objednávky již nelze objednávku zrušit (nebo jakkoliv změnit), neboť už může dojít k přípravě a expedici zboží k zákazníkovi a zboží může být již předáno přepravci.

Prodávající si vyhrazuje právo zrušit (nepřijmout) objednávku nebo její část v případě, že se již zboží nevyrábí nebo nedodává nebo se výrazným způsobem změnila cena dodavatele zboží. V případě, že tato situace nastane, prodávající bude neprodleně kontaktovat kupujícího za účelem dohody o dalším postupu. Pokud již kupující zaplatil část nebo celou částku kupní ceny, bude mu tato částka vrácena zpět.

4. Dodání daňového dokladu a záručního listu

Daňový doklad je zasílán v elektronické podobě. Záruční list výrobce, pokud je výrobcem dodáván, zasíláme již potvrzený společně se zbožím. U zboží, které neobsahuje originální záruční list výrobce, slouží jako záruční list daňový doklad, a to za předpokladu, že obsahuje všechny potřebné údaje (jméno a příjmení, název nebo obchodní firmu prodávajícího, jeho identifikační číslo, sídlo, jde-li o právnickou osobu, nebo bydliště, jde-li o fyzickou osobu).

Kupující souhlasí s použitím komunikačních prostředků na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory, apod.) si hradí kupující sám.

5. Platba

Prodávající umožňuje zákazníkovi uhradit předem sjednanou cenu (za zboží a jeho přepravu k zákazníkovi) výběrem jedné z níže uvedených poskytovaných možností platby:

  • Dobírkou - hotově - platbu provedete hotovostně při převzetí zboží od dopravce (kurýra). Se zbožím dopravce současně předá doklad o zaplacení požadované částky za zboží.
  • Platební kartou - online - po odeslání objednávky budete přesměrováni na zabezpečené online rozhraní pro platbu kreditní kartou. Jedná se o nejrychlejší způsob platby.
  • Rychlé platby PayU - rychlá a bezpečná online platba pro klienty bank Česká spořitelna, Komerční Banka, Raiffeisen Bank, GE Money Bank, Fio a Sberbank. Po odeslání Vaší objednávky a výběru Vaší banky jste automaticky přesměrováni na přihlašovací obrazovku Vašeho online bankovnictví, kde po přihlášení již pouze potvrdíte automaticky předvyplněný platební příkaz. Platbu evidujeme na našem účtu během několika minut a zboží tak expedujeme neprodleně.
  • Platba kryptoměnou (Bitcoin nebo Litecoin) - rychlá platba pomocí kryptoměny Bitcoin nebo Litecoin. Po odesání Vaší objednávky budete automaticky přesměrováni na platební bránu společnosti Confirmo, která zpracovává platby těmito kryptoměnami. Objednávka je do tří dnů stornována, pokud nedojde k jejímu proplacení.
  • Na splátky ESSOX - splátkový prodej se společností ESSOX, naším partnerem v oblasti poskytování výhodných spotřebitelských úvěrů při nákupu zboží na splátky. Při zvolení této možnosti platby se zobrazí splátková kalkulačka, kde si vyberete požadovaný úvěr. Po následném dokončení objednávky se zobrazí její shrnutí, ve kterém naleznete tlačítko "Uzavřít smlouvu" - pomocí tohoto tlačítka budete přesměrováni do rozhraní systému ESSOX, kde pokračujete ve vyplnění informací požadovaných pro schválení vašeho úvěru. Po dokončení tohoto procesu Vám budou společností ESSOX na Váš mail zaslány informace jak postupovat dále. Více o podmínkách nákupu na splátky ESSOX naleznete zde
  • Rozložená platba ESSOX - platební metoda, která umožní zákazníkovi rozložení platby za zboží až na 4 měsíce bez navýšení. Proces uzavření smlouvy o Rozložené platbě je rychlý a jednoduchý, vyplníte pouze číslo účtu, kontaktní údaje se načtou z e-shopu, identifikační údaje se načtou z dokladu totožnosti. Žádné další údaje se nevyplňují.
  • Bankovním převodem - platbu provedete standardním bankovním převodem na náš účet (číslo účtu a variabilní symbol obdržíte v potvrzujícím emailu objednávky). Zásilka bude odeslána až po přijetí částky na náš účet. Právě z důvodů čekání na přijetí platby (1-2 dny) je nutné počítat se zpožděním v expedici Vaší objednávky. Z tohoto důvodu platbu bankovním převodem spíše nedoporučujeme.
  • Odloženou platbou Twisto Pay - Platbu provedete do 30 dní (platí od 15.3.2022) od nákupu na účet firmy Twisto payments a.s. viz. obchodní podmínky (vztahuje na objednávky do výše 5 000 Kč)

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.


Prodávající si vyhrazuje právo stornovat objednávku v těchto případech:

  • Objednávka s platbou online platební karta, PayU, PayPal, GPay, standardním bankovním převodem neuhrazená do 7 dní
  • Objednávka na splátky, kdy nebude úvěr schválený do 14 dní
  • Objednávka s osobním odběrem na prodejně nebude vyzvednuta do 7 dní

Bude-li kupní smlouva uzavřena bez současné fyzické přítomnosti stran (tedy prostřednictvím „prostředku komunikace na dálku“) nebo směřuje-li takové jednání k uzavření smlouvy mimo prostor obvyklý pro podnikatelovo podnikání, má zákazník (kupující) právo odstoupit od kupní smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů. Tato lhůta běží ode dne:

  • uzavření smlouvy
  • jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží
  • jde-li o smlouvu, jejíž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
  • jde-li o smlouvu, jejíž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, pak ode dne převzetí první dodávky zboží.

Odstoupit od smlouvy je možné zasláním písemného odstoupení od smlouvy na adresu sídla prodávajícího nebo předáním odstoupení od smlouvy na prodejně anebo prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde.

V případech, kdy bude kupní cena hrazena alespoň zčásti pomocí úvěru nebo zápůjčky poskytnutých podnikatelem a využije-li kupující práva odstoupit od smlouvy, vztahují se účinky odstoupení i na tuto smlouvu o úvěru nebo zápůjčce; to platí i v případě, že úvěr nebo zápůjčku poskytla třetí osoba podle smlouvy uzavřené s podnikatelem. V takovém případě nelze vůči zákazníkovi uplatnit jakékoli sankce.

6. Cena a druhy dopravy:

V současné době nabízíme přepravu zboží se společnostmi PPLDHL (dříve PPL Sprint), DPDČeská Pošta nebo převzetí zboží na výdejních místech PPL Parcelshop. Rovněž u vybraného zboží nabízíme vlastní prémiovou dopravu inSPORTline. V 2. kroku nákupního košíku zvolte Vámi preferovaného dopravce z nabízených možností (seznam nabízených druhů dopravy se liší v závislosti na velikosti a hmotnosti zboží Vaší objednávky). Prodávající si vyhrazuje u konkrétní zásilky právo změny přepravce zboží a to v rámci optimalizace a zrychlení procesu dodání zboží zákazníkovi. Pokud zvolil koncový zákazník přepravce, jehož cena za přepravu je vyšší než cena přepravce, kterým byla zásilka přepravena, má zákazník právo písemně nebo telefonicky požádat o vrácení rozdílu ceny. 

PPL / DHL (dříve PPL Sprint) / DHL Výnos do patra / PPL Parcelshop

  • cena přepravy: PPL 89 Kč s DPH; DHL (dříve PPL Sprint) 290 Kč s DPH; DHL Výnos do patra 390 Kč s DPH; PPL Parcelshop 63 Kč s DPH
  • cena dobírky: 30 Kč s DPH
  • PPL - lze přepravovat balíky do hmotnosti 50 kg
  • DHL (dříve PPL Sprint) - lze přepravovat balíky od hmotnosti 50 kg do 500 kg. Zákazník je povinen při přebrání zásilky předat dopravci přepravní materiál na kterém byla zásilka doručována pod podmínkou smluvní pokuty 200 Kč.
  • DHL Výnos do patra - lze přepravovat balíky od hmotnosti 20 kg do 50 kg. Řidič přepravní společnosti zajistí výnos do patra s pomocí zákazníka. 
  • platba za zboží probíhá převodem nebo v hotovosti řidiči; řidič Vám vystaví doklad o zaplacení;
  • probíhají minimálně 2 pokusy o kontaktování příjemce před doručením zásilky;
  • při nezastižení Vás bude kontaktovat přepravní firma a dohodne nový termín dodání;
  • telefonicky lze získat číslo k online sledování zásilky na internetu
  • přepravce je povinen doručit zásilku za první uzamykatelné dveře, tato služba se vztahuje pouze na balíkové zásilky, nikoliv na paletovou přepravu

PPL / DHL (dříve PPL Sprint) / DHL Výnos do patra - postup při přebírání zásilky

  • zkontrolujte, zda není obal výrobku poškozen. Pokud obal bude jevit známky poškození (např. bude protržený, rozlepený apod.), zboží nepřebírejte nebo převezměte s výhradou.
  • zboží zasílané na paletách musí být zabaleno do ochranné folie a do kříže přelepeno firemní páskou Hsport. Pokud bude folie nebo páska porušena, pak zásilku přeberte s výhradou nebo nepřebírejte vůbec.
  • v případě, že obal bude v pořádku, zboží zaplaťte a převezměte. Upozorňujeme, že podle podmínek dopravce nemůžete zboží před zaplacením a převzetím rozbalit a překontrolovat.
  • pokud po rozbalení zjistíte poškození výrobku, neprodleně nás kontaktujte. Při rozbalení dbejte na to, abyste obal a vnitřní výplně rozbalováním nepoškodily, obal ve vlastním zájmu nevyhazujte a nějakou dobu uschovejte 
  • DPDcena přepravy: 89 Kč s DPH
  • cena dobírky: 30 Kč s DPH
  • expresní přeprava balíkových zásilek do hmotnosti 50 kg
  • přepravce je povinen doručit zásilku za první uzamykatelné dveře

Česká pošta – Balík na poštu / Balík do ruky / Balík do ruky - odpolední doručení / Balík nadrozměr / Balík na Balíkovnu

  • cena přepravy za služby „Balík na poštu“ 79 Kč s DPH, a „Balík do ruky/Balík do ruky - odpolední doručení“ 89 Kč s DPH
  • cena dobírky: 30 Kč s DPH
  • platba za zboží a dodání probíhá dle standardních podmínek České pošty
  • "Balík do ruky - odpolední doručení" lze využít v odpoledních hodinách od 13:00 do 19:00

Balík Na poštu - postup při přebírání zásilky

  • zákazník obdrží pouze potvrzovací SMS a balík je možno vyzvednout do 7 dnů. 
  • adresát si může délku uschovaného balíku na České Poště prodloužit až na 15 dní zde

Balík Do ruky, Balík do ruky - odpolední doručení - postup při přebírání zásilky

  • zákazník obdrží potvrzovací SMS a v případě jeho nezastižení je zákazník informován o balíku oznámenkou. Tento balík je možno vyzvednout do 7 dnů
  • adresát si může délku uschovaného balíku na České Poště prodloužit až na 15 dní zde 

Balík na balíkovnu

  • cena přepravy 63 Kč s DPH
  • zboží je doručeno na Vámi zvolenou poštu na přepážku s označením "Balíkovna"
  • zboží lze vyzvednout po dobu následujících 7 dnů
  • SMS zprávou lze tuto dobu prodloužit až na 14 dnů
  • služba je poskytována pouze na vybraných pobočkách České Pošty
  • Zásilkovnacena přepravy 63 Kč s DPH
  • zboží je doručeno na Vámi zvolené odběrné místo Zásilkovny
  • zboží lze vyzvednout po dobu následujících 7 dnů. Během vánoční sezóny může být doba dočasně zkrácena na 5 dní.
  • SMS zprávou lze tuto dobu prodloužit až na 21 dní. Tato služba může být před Vánoci dočasně pozastavena.
  • doručené zboží si můžete přímo na výdejním místě rozbalit a případně vrátit zpátky, pokud se vám z nějakého důvodu nebude zamlouvat.

Prémiová doprava inSPORTline

  • bezplatná doprava pro vybrané zboží
  • zajišťujeme zdarma rovněž výnos, složení a seřízení zboží po dohodě předem nebo přímo u Vás

Osobní odběr

  • zboží je doručeno na Vámi zvolenou kamennou prodejnu inSPORTline - zboží je možno si osobně vyzvednout na některé z kamenných prodejen v Praze 5, Praze 10, Brně, Ostravě nebo Vítkově.
  • zboží lze vyzvednout po dobu následujících 7 dnů od upozornění o doručení
  • služba osobního odběru na prodejně na objednávku není zpoplatněna (od 14.1.2020)

7. Doba dodání:

Dodací lhůta je do 5 pracovních dnů pro všechny způsoby doručení, není-li uvedeno jinak. V případě, že nebude možné objednávku vyřídit nebo některé zboží nebude skladem, budeme Vás o této skutečnosti neprodleně informovat. Nepřebíráme odpovědnost za prodloužení doby dodání na straně dopravce.

8. Montáž a servis:

Ohledně montáže Vás bude do dvou pracovních dnů automaticky informovat naše servisní středisko, které se s Vámi domluví na termínu uskutečnění montáže. Montáž nikdy neprovádí smluvený přepravce. U vybraných produktů poskytujeme instalaci a seřízení výrobku zdarma u zákazníka. Instalaci a seřízení provádí specializovaný technik z okolí místa doručení. Termín instalace a seřízení si zákazník se servisním technikem dohodne individuálně. Montáž u kupujícího je vždy zajištěna jedním servisním technikem a je tedy nutné, aby kupující zajistil umístění zboží na místo, kde bude prováděna samotná montáž, případně aby kupující zajistil asistenční osobu či osoby asistující při přemístění zabaleného zboží na místo, kde bude montáž stroje provedena. U všech ostatních produktů lze objednat placenou montáž zaškrtnutím volby "Požaduji montáž za xxx Kč", a to v detailu produktu nad tlačítkem "Do košíku".

9. Odstoupení od smlouvy a vrácení zboží:

Byla-li smlouva uzavřena při použití prostředků komunikace na dálku, má spotřebitel ze zákona právo od smlouvy odstoupit bez uvedení důvodu a bez jakékoliv sankce do 14 kalendářních dnů ode dne:

  • uzavření smlouvy
  • jde-li o kupní smlouvu, ode dne převzetí zboží
  • jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je několik druhů zboží nebo dodání několika částí, ode dne převzetí poslední dodávky zboží, nebo
  • jde-li o smlouvu, jejímž předmětem je pravidelná opakovaná dodávka zboží, pak ode dne převzetí první dodávky zboží.

My tuto délku odstoupení od smlouvy prodlužujeme na 30 dnů. 

Podmínky odstoupení od smlouvy: 

odstoupení od smlouvy musí být písemné a zaslané na adresu Nováčkova 11, 614 00 Brno. Lhůta pro odstoupení se považuje za zachovanou, pokud spotřebitel v jejím průběhu odešle prodávajícímu oznámení, že od smlouvy odstupuje, od smlouvy lze odstoupit také prostřednictvím vyplnění a odeslání vzorového formuláře pro odstoupení od smlouvy, který naleznete zde (po doručení tohoto odstoupení od smlouvy Vám bude zasláno potvrzení o jeho přijetí v textové podobě). Pokud zboží ponese známky opotřebení nebo bude poškozené či nekompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.) má prodávající právo požadovat kompenzaci.

  • odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu (poštovné, balné či jiné dopravné), a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou
  • uplatní-li zákazník (kupující) právo na odstoupení od smlouvy, má prodávající právo pouze na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží
  • peníze za zboží Vám budou vráceny složenkou nebo převodem na Váš bankovní účet a to neprodleně po dodání všech podkladů, například čísla účtu pro zaslání platby
  • prodávající je povinen vrátit zákazníkovi (kupujícímu) zaplacené finanční částky nejpozději do 14 dnů od odstoupení. Prodávající však není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky zákazníkovi (kupujícímu) dříve, než mu zákazník (kupující) zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal
  • nárok na náhradu škody vzniklý na zboží je prodávající oprávněn jednostranně započíst oproti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny
  • v případech, kdy má kupující v souladu s ustanovením § 1829 odst. 1 občanského zákoníku právo od kupní smlouvy odstoupit, je prodávající také oprávněn kdykoliv od kupní smlouvy odstoupit, a to až do doby převzetí zboží kupujícím. V takovém případě vrátí prodávající kupujícímu kupní cenu bez zbytečného odkladu, a to bezhotovostně na účet určený kupujícím
  • je-li společně se zbožím poskytnut kupujícímu dárek, je darovací smlouva mezi prodávajícím a kupujícím uzavřena s rozvazovací podmínkou, že dojde-li k odstoupení od kupní smlouvy kupujícím, pozbývá darovací smlouva ohledně takového dárku účinnosti a kupující je povinen spolu se zbožím prodávajícímu vrátit i poskytnutý dárek.

Odstoupí-li zákazník (kupující) od smlouvy, tak zákazník (kupující) zašle nebo předá prodávajícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů od odstoupení od smlouvy, zboží, které od něho obdržel.

Při odstoupení od smlouvy zákazník (kupující) zašle nebo předá zboží společně s průvodním dopisem zpět prodávajícímu a to:

  • na adresu servisního oddělení Dělnická 957, Vítkov 74901, okr. Opava a to společně s průvodním dopisem a kopií faktury
  • v provozovně prodávajícího (v kamenném obchodě v Praze, Brně, Ostravě, Vítkově).

Prodávající odpovídá spotřebiteli za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad. V případě rozporu s kupní smlouvou má zákazník (kupující) právo od smlouvy odstoupit. Zákazník (kupující) má právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu věc uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku zákazníka (kupujícího) buď výměnou věci, nebo její opravou. Není-li takový postup možný, může kupující požadovat přiměřenou slevu z ceny věci nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník (kupující) před převzetím věci o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil. Prodávající si vyhrazuje také právo na tiskové chyby. 

10. Reklamace, záruka a servis u zákazníka:

Práva a povinnosti smluvních stran ohledně práv z vadného plnění se řídí příslušnými obecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2161 až 2174 občanského zákoníku a zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů).

Prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží při převzetí nemá vady. Zejména prodávající odpovídá kupujícímu, že zboží:

  1. odpovídá ujednanému popisu, druhu a množství, jakož i jakosti, funkčnosti, kompatibilitě, interoperabilitě a jiným ujednaným vlastnostem,
  2. je vhodné k účelu, pro který jej kupující požaduje a s nímž prodávající souhlasil, a
  3. je dodáno s ujednaným příslušenstvím a pokyny k použití, včetně návodu k montáži nebo instalaci.

Prodávající odpovídá kupujícímu, že vedle ujednaných vlastností:

  1. je zboží vhodné k účelu, k němuž se zboží tohoto druhu obvykle používá, i s ohledem na práva třetích osob, právní předpisy, technické normy nebo kodexy chování daného odvětví, není-li technických norem,
  2. zboží množstvím, jakostí a dalšími vlastnostmi, včetně životnosti, funkčnosti, kompatibility a bezpečnosti, odpovídá obvyklým vlastnostem zboží téhož druhu, které může kupující rozumně očekávat, i s ohledem na veřejná prohlášení učiněná prodávajícím nebo jinou osobou v témže smluvním řetězci, zejména reklamou nebo označením,
  3. je zboží dodáno s příslušenstvím, včetně obalu, návodu k montáži a jiných pokynů k použití, které může kupující rozumně očekávat, a
  4. zboží odpovídá jakostí nebo provedením vzorku nebo předloze, které prodávající kupujícímu poskytl před uzavřením smlouvy,

ledaže prodávající kupujícího před uzavřením smlouvy zvlášť upozornil, že se některá vlastnost zboží liší a kupující s tím při uzavírání smlouvy výslovně souhlasil.

Prodávající není vázán veřejným prohlášením podle písm. b) v předchozím odstavci, prokáže-li, že si ho nebyl vědom nebo že bylo v době uzavření smlouvy upraveno alespoň srovnatelným způsobem, jakým bylo učiněno, anebo že na rozhodnutí o koupi nemohlo mít vliv.

Projeví-li se vada v průběhu jednoho roku od převzetí, má se za to, že zboží bylo vadné již při převzetí, ledaže to povaha zboží nebo vady vylučuje. Tato doba neběží po dobu, po kterou kupující nemůže věc užívat, v případě, že vadu vytkl oprávněně.

Kupující může vytknout vadu, která se na zboží projeví v době dvou let od převzetí.

Právo z vadného plnění kupujícímu nenáleží, pokud vadu sám způsobil.

Vadou zboží není opotřebení zboží způsobené jeho obvyklým užíváním nebo u použitého zboží opotřebení odpovídající míře jeho předchozího používání.

Případné reklamace s Vámi vyřídíme individuální dohodou k Vaší spokojenosti v souladu s platným právním řádem. Kupující je povinen zboží po jeho převzetí prohlédnout tak, aby zjistil případné vady. Pokud budou taková poškození zjištěna, je kupující tuto skutečnost povinen neprodleně hlásit dodavateli. Informace o nejbližším servisním středisku Vám poskytneme telefonicky nebo emailem. Pokud byla reklamace oprávněná, má kupující (spotřebitel) právo na úhradu nákladů účelně vynaložených v souvislosti s uplatněním reklamace, a to včetně nákladů na dopravu reklamovaného zboží zpět k prodávajícímu, uplatní-li kupující právo na jejich náhradu u prodávajícího nejpozději do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je kupující oprávněn vadu zboží vytknout. V případě neoprávněné reklamace nese veškeré nutné náklady kupující.

U označených fitness modelů bude poskytována záruka za jakost na rám, a to po dobu 10 let od převzetí zboží.

Na všechna jízdní kola značek Kellys, 4EVER, Devron, DHS, Kreativ a také na všechna elektrokola bude poskytována záruka za jakost na rám kola, a to po dobu 10 let od převzetí zboží.

U označených produktů značky W-TEC bude poskytována záruka za jakost na možnou skrytou vadu materiálu, a to po dobu 3 let od převzetí zboží.

Servis u zákazníka - na vybrané produkty v ceně nad 8 990 Kč s DPH zajišťujeme záruční servis u zákazníka. Tato výhoda se týká všech produktů s tímto označením.

Záruka za jakost se nevztahuje na:

  • opotřebení vzniklé běžným používáním (například opotřebení gumových a plastových částí, pohyblivých mechanismů, kloubových spojů, brzdových destiček nebo špalků, řetězů, řemenů, plášťů, kazety/vícekolečka a podobně)
  • nesprávným použitím výrobku
  • nesprávným skladováním

Postup při reklamaci a požadavku na servis zboží:

  • informujte nás vyplněním on-line formuláře
  • zboží doručte osobně nebo zašlete jako doporučený balík (ne na dobírku) na:
  • na adresu servisního oddělení SEVEN SPORT s.r.o., Čermenská 486, Vítkov 74901, okr. Opava a to společně s průvodním dopisem a kopií faktury či jiného nákupního dokladu (nejrychlejší způsob vyřízení reklamace)
  • nebo na adresu sídla / v sídle prodávajícího
  • nebo předejte v provozovně prodávajícího (v kamenném obchodě v Praze, Brně, Ostravě, Vítkově)
  • v případě většího zboží lze telefonicky domluvit svoz přepravní společností PPL
  • zákazník se může o průběhu reklamace informovat e-mailem reklamace@insportline.cz
  • o ukončení a o výsledku reklamace bude zákazník informován písemně.

11. Výměna velikosti zdarma:

V případě zakoupení zboží prostřednictvím e-shopu s příznakem "výměna velikosti zdarma" poskytujeme možnost výměny zboží za jinou velikost. Výměnu lze provézt pouze za variantu velikosti, která je skladem v e-shopu (pokud je skladem na kamenné prodejně, je potřeba vytvořit novou objednávku; za původní zboží budou vráceny nakupujícímu peníze). Výměnu velikosti zdarma můžete využít jen jednou a podmínkou je, že zboží, které budete jako nakupující vracet v rámci této záruky zpět, musí být zabaleno v neporušeném originálním obalu či krabičce (doporučujeme použít i pevný transportní obal, ve kterém Vám zboží bylo doručeno), nesmí nést známky užití a také musí být kompletní a nepoškozené. Zboží zašlete zpět na adresu servisního oddělení (SEVEN SPORT s.r.o., Dělnická 957, Vítkov 74901, okr. Opava) společně s průvodním dopisem (informací o tom, kterou velikost požadujete) a kopií faktury. Pokud nás informujete přes elektronický formulář, na naše náklady jakožto prodávajícího zařídíme svoz zboží k nám. Kurýr přepravní společnosti od Vás převezme zabalené zboží a my Vám zdarma zašleme správnou velikost. Tuto službu výměny velikosti zdarma lze uplatnit do 30 dnů od převzetí zboží.



12. Příplatková služba "Prodloužená lhůta na vrácení zboží do 90 dní"

Prodávající zaručuje zákazníkovi, že mu umožní vrácení výrobku bez udání důvodu do 90 dnů od vytvoření objednávky, pokud o toto vrácení zákazník požádá, tj. využije službu.

V případě, že zákazník splní podmínky, za kterých může službu využít, bude mu vrácena celá cena výrobku.

Zákazník uplatní službu nejpozději 90. den od objednání výrobku.

Zákazník prokáže nárok na službu originálem daňového dokladu obsahujícího příslušný výrobek a s ním související službu.

Při uplatnění služby zákazník zašle nebo předá zboží společně s průvodním dopisem zpět prodávajícímu a to:

  • na adresu servisního oddělení Dělnická 957, Vítkov 74901, okr. Opava a to společně s průvodním dopisem a kopií faktury
  • v provozovně prodávajícího (v kamenném obchodě v Praze, Brně, Ostravě, Vítkově).

Vrácené zboží musí být kompletní (včetně příslušenství, záručního listu, návodu atd.), s nepoškozenými identifikačními štítky a bez jakýchkoliv znaků používání.

Příplatek za službu činí 3% z ceny produktu. Příplatek je nevratný.

13. Diskrétní zabalení

Při potvrzené volbě "Diskrétní zabalení" v sekci "Obsah nákupního košíku" zásilku zákazníkovi zabalíme do neprůhledné fólie takovým způsobem, že skrze folii nepůjde vidět žádný obrázek či text transportního obalu výrobku. Cena služby je 6 Kč za každý započatý kg objednávky. Služba je k dispozici vždy za celou jednu objednávku. Jako odesílatel bude uveden SEVEN SPORT s.r.o. Příklad: Služba "Diskrétní balení" bude u balíku o celkové hmotnosti 2,4 kg hrazena částkou 18 Kč.

 

14. Slevy:

Sleva na první nákup:

Zákazníci, kteří u nás nakupují poprvé mohou využít slevu ve výši 100 Kč na první nákup. Tuto slevu lze uplatnit při nákupu zboží nad 1000 Kč. Slevu nelze nárokovat a je podmíněna úspěšným projitím uvítacím "welcome" procesem.


Věrnostní systém - sleva až 10%:

Naši věrní zákazníci mohou získat dodatečnou slevu až 10% z ceny nákupu. 

Pravidla věrnostního systému:

  • výše slevy se počítá z celkové útraty jednoho uživatele (emailová adresa)
  • cena produktu se o věrnostní slevu ponižuje po přihlášení uživatele. 
  • výše slevy se sčítá za útraty zákazníka v eshopu www.insportline.cz a to za uplynulých 730 dní.
  • věrnostní sleva je dodatková, tzn. že se přičítá i k akčním či výprodejovým slevám.
  • tato sleva se automaticky uplatňuje pouze na skutečně zaplacené a realizované objednávky
  • na stornované, nedokončené, nezaplacené objednávky či objednávky, kdy zákazník zboží vrátil se sleva nevztahuje
  • sleva se nevztahuje na nákupy uskutečněné v partnerských obchodech
  • sleva se nevztahuje na zboží v II. jakosti
  • objednávky realizované z různých účtů není možné sčítat

Tabulka věrnostní slevy:

ÚtrataSleva v %500-999 Kč1%1.000-2.999 Kč2%3.000-4.999 Kč3%5.000-9.999 Kč4%10.000-24.999 Kč5%25.000-49.999 Kč6%50.000-69.999 Kč7%70.000-89.999 Kč8%90.000-99.999 Kč9%více než 100.000 Kč10%

Poznámka: Provozovatel si vyhrazuje právo upravovat podmínky věrnostního systému a věrnostní slevu odepřít a to i bez udání důvodu. Slevové kupóny či slevy na první nákup nelze kombinovat s věrnostní slevou nebo využít k nákupu dárkových poukazů, jiných cenin a produktů 2. jakosti. Nelze taktéž využít více než jeden slevový kupón na jednu objednávku, ani jakkoli slevy kombinovat (systém vždy uplatní vyšší z možných slev)

15. Ověřování recenzí:

Všechny recenze uváděné prostřednictvím eshopu www.insportline.cz jsou ověřené a získané skrze dotazník spokojenosti portálu Heureka (www.heureka.cz), který služba zasílá 6. den od vytvoření objednávky. Recenze jsou automaticky importovány na eshop www.insportline.cz.

16. Další práva a povinnosti smluvních stran:

Kupující nabývá vlastnictví ke zboží zaplacením celé kupní ceny zboží.

Prodávající není ve vztahu ke kupujícímu vázán žádnými kodexy chování ve smyslu ustanovení § 1826 odst. 1 písm. e) občanského zákoníku.

Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo podnikem prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.

K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.

17. Závěrečná ustanovení:

  1. Tyto obchodní podmínky platí v případě zakoupení zboží od společnosti SEVEN SPORT s.r.o., IČ: 268 47 264, se sídlem Strakonická 1151/2c, Hlubočepy, Praha 5, PSČ 150 00.
  2. <